Saturday, May 28, 2011

Kantoi Hisap Rokok Dunhill di SMIP !


aku kena buang macam sampah masyarakat di dalam sungai ja. yang lain ibarat mendapat kitar semula, yalah mereka kena gangtung saja. kenapa tak buang ke-lima lima sekali, kenapa kena buang seorang saja, iaitu aku. nak cakap yang aku ni teruk, memang lah tapi aku buat awal tahun. pada minggu ta'aruf lagi. kantoi pun lepas raya cina. benda boleh la dikatakan lama juga. tapi cuba lah bagi satu peluang. ni tidak!!, terus buang saja. habis, sekarang aku nak sekolah mana?. habis makbapak aku bising gila. arghhhh!!. ini memang lah salah aku, tapi kenapa tak beri aku hukuman gantung ja?. kenapa sampai kena buang?. mereka sama saja hisap rokok macam aku. hisap rokok dekat luar sekolah juga. asal tak buang mereka sekali?. sebab aku banyak masalah? sebab aku simpan rokok dalam locker selama sebulan? sebab aku menghasut mereka? sebab aku beli rokok dekat luar sekolah? sebab apa,
sebab apa haaaa!!!!. kalau nak tahu kan, aku langsung tak hasut mereka, kami yang rancang sesama sendiri. dan yang aku beli rokok tu sebab danial yang suruh aku, dia yang sangap sangat.aku pun waktu tu memang la nak, tapi kalau dia tak suruh waktu tu? macam mana pula an?. haish, babi lah danial!. sepatutnya kan, kami tak kantoi dengan ustaz pun. cuma kantoi dengan ketua asrama ja. disebabkan danial babi ni pergi membelitkan cerita, sampai lah ustaz pun dah pandang pelik, kenapa lama sangat nak habis takziah ni. rupa rupanya si danial babi ni tengah membelitkan cerita sampai lah ustaz tahu. macam sial perangai! dah la tak ubah ubah lagi. dia punya cerita pergh!!!! nak meletup ja. haish! aku panas betul dengan danial ni. arghh!!!

No comments:

Post a Comment